Aviaţia Americană a fost pregătită pentru un război strategic şi petrolul de la Ploieşti a devenit o ţintă esenţială. Cum resursele puse la dispoziţie de industrie asigurau desfăşurarea unor acţiuni pe mai multe fronturi, avioanele atacau în România căile ferate, podurile, oraşele, porturile şi aerodromurile.Puţina aviaţie de vânătoare româno-germană era copleşită de valurile de bombardiere şi de escortele formate din avioane P-38 şi P-51.
În 1940, pentru nevoile aeronauticei interesand apararea nationala S.S.A. (Secretariatul de Stat al Aerului ), a înfiinţat un aerodrom în comuna Geamăna Judeţul Argeş. Comuna Geamăna (astăzi satul Geamăna, comuna Bradu) dispunea de un aerodrom cu pistă naturală menit să primească avioane în situaţii de urgenţă. Americanii au judecat informaţiile după propriile standarde şi i-au acordat o cotă însemnată de bombe.Pe 28 iulie au fost lansate asupra ţintei 12 bombe care au funcţionat perfect.N-au fost pagube şi nici victime.
Cele 12 încărcături explozive par puţine pentru un obiectiv militar secundar, dar oraşul Piteşti a fost lovit în 4 iulie 1944 cu doar 154. Exploziile n-au provocat pagube deoarece în zonă nu păşteau decât liniştitele bovine ale sătenilor. Alte 5 bombe au căzut în pădurea Podeanca (sud-vest de actuala comună Bradu), probabil dintr-un aparat avariat.Nici acestea n-au făcut pagube, dar au fost foarte utile populaţiei. Găurile săpate de explozibil s-au umplut firesc cu apă şi au devenit benturi sub numele de La bombe. Animalele aflate la păşunat pe izlaz se duceau singure la adăpat pe poteci croite de cirezile însetate.În anul 1946 aerodromul figura în cadrul Comandamentului Aeronauticii Regale Române - Stat Major. Tot în anul 1946 aerodromul militar s-a transformat în aerodrom civil, funcţionănd ca aerodrom sportiv cu activitate de planorism, iar din anul 1950 a devenit şcoală de aviaţie, funcţionănd până în anul 1965.
Ulterior, în anul 1965 a fost întreruptă activitatea aeroclubului, urmând a funcţiona Societatea Aviasan pentru o perioadă de 10 ani. Din anul 1975, aeroclubul se reînfiinţează sub denumirea de Aeroclubul Henri Coandă Piteşti, funcţionând din nou în conformitate cu activitatea s-a specifică, până în prezent.